pondělí 24. října 2011

Blee :D

Včera jsem měla soutěž, samozřejmě že s dancem :) No dopadlo to takhle-
Duo-nepostoupili jsme
Malá skupina-nepostoupili jsme ale byli jsme první z těch co nepostoupili!! Jinak řečeno první pod postupovací čarou!!!
Sólo-No můj první úspěch.. ale postoupila jsem jen do druhého kola :( ale i tak jsem byla šťastná!!
No po tom dni jsem i dneska chtěla jít do školy. Ale jak jsem se ráno vzbudila myslela jsem že se nepohnu..Tak jsem radši zůstala ležet.sice jsme dneska měli psát 3 testy ale to nebylo kvůli tomu.
Dala bych si nějakou masáž!! OMG já chci masáž! strašně mě bolí pátěř a za krkem..Ou kéž by mě mamka objednala k nějaké masérce...
No jinak dneska možná něco přidám.. Musím ještě napsat čtenářský deník, zanést tašku taťkovi, vrátit knihu z knihovny no a pak mám trénink :/ jko moc se mi do toho nechce ale musím :D takže si mě dneska asi moc neužijete.. Ale chci začít dělat nějakou tu moji menší grafiku na přání :)) tak jdu udělat ten čtenářský pá!!

Žádné komentáře:

Okomentovat