pondělí 17. října 2011

I hate school...

Asi je trochu divnější že tady píšu diary když to má být jen fotografický a grafický blog...
Ale to je fuk... Chci psát diary, ale většinou se mi nechce ho psát :D
No název napovídá že mám strašnou chuť se učit... Sice jko dneska nemusím, ale chci to mít z krku...Jko že dneska jsme nic nepsali ale zítra píšem něminu, ve středu ajinu, děják a zemák, ve čtvrtek diktát a v pátek ajinu.
No ajinu jako píšem furt!!!
Mimochodem jsem si podala přihlášku na www.yeahgraphic.blog.cz tak snad mě vemou ;)
Ale tak nějak nevím jestli pak budu moct přidávat grafiku i sem :S no snad jo :)
Tak snad mi to zvedne návštěvnost :DD Ale o tu mi nejde. Blog dělám hlavně protože mě to baví :)
Jdu se učit ten děják na středu a případně slovíčka na pátek, Páá

Žádné komentáře:

Okomentovat